Temelji informacijske podpore izobraževalnim in poslovnim procesom:
terminologija in osnovni pojmi, informacijske in komunikacijske tehnologije v izobraževanju in poslovanju, e-učenje, sistemi za upravljanje izobraževanja (LMS), najnovejši trendi razvoja IKT v izobraževanju in poslovanju (npr. Gartner Hype cycle …), didaktične novosti kot posledica novih tehnologij (npr. sodelovalno učenje)
Učno okolje:
viri izobraževalnega gradiva (digitalne knjižnice), digitalne knjižnice s strokovno literaturo (iTunesU, YouTube EDU, Slideshare, Videolectures ipd.), izobraževalno omrežje, orodja za komunikacijo, virtualne učilnice, mobilne tehnologije in nadgrajena resničnost, simulacije, igrifikacija e-izobraževanja, resne spletne in mobilne izobraževalne igre
Družabna programska oprema (Web 2.0):
vrste družabne programske opreme, osnovne lastnosti družabne programske opreme, scenariji uporabe pri učenju in poslovanju
Vpliv Web 2.0 tehnologij na organizacijsko učenje in uspešnost poslovanja podjetij:
web 2.0 tehnologije v poslovanju (poslovni blog, wiki, mash-ups, označevanje …), organizacijsko učenje, merjenje uspešnosti poslovanja podjetij (finančna in nefinančna uspešnost)
Odprti izobraževalni viri:
odprtokodni in odprti standardi v e-izobraževanju, odprti izobraževalni viri – ideje in iniciative na tem področju
Vidiki kakovosti elektronskih gradiv:
uporabniški vmesnik, tehnična izvedba, kakovost izdelave, didaktična kakovost, vsebinska kakovost); koncept in dimenzije kvalitete e-izobraževanja (znanje, izkušnje, inoviranje, analiza)
The Basis of Information Support to Educational and Business Processes:
terminology and basic concepts, information and communication technology in business and education, e-learning, learning management systems (LMS), development trends of information and communication technology in business and education (e.g. Gartner Hype cycle …), didactical changes due to new technologies (e.g. collaborative learning)
Learning Environment:
sources of educational materials (digital libraries), digital libraries with educational materials (iTunesU, YouTube EDU, Slideshare, Videolectures etc.), educational network; communication tools, virtual classrooms, mobile technologies and augmented reality; simulations, gamification of e-learning, serious web and mobile learning games
Web 2.0 Technologies (Web 2.0):
types of web 2.0 technologies, basic characteristics of web 2.0 technologies, use cases in education and business
The Impact of Web 2.0 Technologies on Organizational Learning and Business Performance:
web 2.0 technologies for business (business blog, wiki, mash-ups, tagging …), organizational learning, measuring of business performance (financial and non-financial)
Open Educational Resources:
open source and open standards in e-learning, open educational resources - ideas and initiatives
Quality aspects of electronic content:
user interface, technical implementation, quality of production, didactical and content quality); the concept and quality of e-learning (knowledge, experiences, innovation, analysis)