Uvod:
uvod v področje računalniške ustvarjalnosti, umestitev raziskovalnega področja in primeri aplikacij
Teoretske osnove:
opredelitev človeške in računalniške ustvarjalnosti, ocenjevanje in metrike
Metodologija:
računalniška ustvarjalnost kot iskanje, bisociativno odkrivanje znanja, tvorba in spajanje konceptov (angl. conceptual blending).
Viri in orodja:
jezikovni viri in programska orodja za obdelavo naravnega jezika (korpusi, knjižnice, leksikalni in semantični viri), rudarjenje strukturiranih podatkov in besedil, platforme za podporo računalniški ustvarjalnosti (Clowdflows, TextFlows, Flowr, Pattern)
Aplikacije v znanosti, zdravju in trženju: ustvarjanje hipotez, odkrivanje znanja, dokazovanje matematičnih izrekov, izdelava prehranskih receptov, planov vadbe, ustvarjanje sloganov, akronimov in reklam
Aplikacije v literaturi in umetnosti:
ustvarjanje zgodb, metafor, humorja, poezije in slik, komponiranje glasbe
Povzetek in diskusija:
primerjava računalniške kreativnosti s človeško, potenciali, omejitve in etična vprašanja, vloga računalniške kreativnosti v industriji in v umetnosti
Introduction:
introduction to the field of computational creativity, positioning of the field and sample applications
Foundations:
definitions of human and computational creativity, evaluation and metrics
Methodology:
computational creativity as search, bisociative knowledge discovery, concept formation and conceptual blending
Resources and tools:
language resources and tools for natural langugage processing (corpora, programing libraries, lexical and semantic resources), structured and textual data mining, supporting platforms for computational creativity (Clowdflows, TextFlows, Flowr, Pattern)
Applications in science, health and marketing:
hypothesis creation, knowledge discovery, proving mathematical axioms, food recipe creation, exercise planning, generation of slogans, acronyms and advertisements
Applications in literature and art:
creation of stories, metaphor, humor, poetry and paintings, composing music
Summary and discussion:
comparison of human and computational creativity, opportunities, limitations and ethical issues, the role of computational creativity in industry and art