1. |
GRUŠOVNIK, Tomaž (urednik), SPANNRING, Reingard (urednik), SYSE, Karen Lykke (urednik). Environmental and animal abuse denial : averting our gaze. Lanham, Maryland: Lexington Books, 2021. VII, 234 str., ilustr. Environment and society. ISBN 978-1-7936-1046-1, ISBN 1-7936-1046-0. [COBISS.SI-ID 45175043]
|
2. |
SPANNRING, Reingard, GRUŠOVNIK, Tomaž. Zur Dekonstruktion von Bildungsräumen durch die Critical Animal Pedagogy : Anti-Speziesismus und Tierliebe?. V: GIEHL, Marvin (ur.), MATTIG, Ruprecht (ur.). Bildung als (De-)Zentrierung - (De-)Zentrierung der Bildung. 1. Aufl. Weinheim: Beltz Juventa, 2023. Str. 97-113. ISBN 978-3-7799-7068-2, ISBN 978-3-7799-7069-9. [COBISS.SI-ID 161709827]
|
3. |
MARTINC, Urška, GRUŠOVNIK, Tomaž. Filozofija za otroke v okoljski etiki in etiki živali : kritične perspektive. V: ŠKOF, Lenart (ur.), NAVERNIK, Ignac (ur.). Eko, zeleno, modro, trajnostno v humanistiki. Ljubljana: Alma Mater Europaea, Fakulteta za humanistični študij - Institutum Studiorum Humanitatis: Društvo Gibanje za trajnostni razvoj Slovenije – TRS; Koper: Znanstveno-raziskovalno središče, Annales ZRS, 2022. Str. 221-235, 300, 311. ISBN 978-961-6192-86-6. [COBISS.SI-ID 106673155]
|
4. |
GRUŠOVNIK, Tomaž. Osnove okoljske etike. Ljubljana: Pedagoški inštitut: Urad za UNESCO, 2021. 46 str. http://www.danfilozofije.net/wp-content/uploads/2021/11/SDF2021_OSNOVE-OKOLJSKE-ETIKE_e-knjizica.pdf. [COBISS.SI-ID 86502915]
|
5. |
SPANNRING, Reingard, GRUŠOVNIK, Tomaž. Leaving the Meatrix? Transformative learning and denialism in the case of meat consumption. Environmental education research. 2019, vol. 25, iss. 8, str. 1190-1199. ISSN 1469-5871. https://www.tandfonline.com/doi/pdf/10.1080/13504622.2018.1455076, DOI: 10.1080/13504622.2018.1455076. [COBISS.SI-ID 1540240068], [JCR, SNIP, WoS do 31. 5. 2022: št. citatov (TC): 12, čistih citatov (CI): 11, čistih citatov na avtorja (CIAu): 5,50, Scopus do 8. 3. 2022: št. citatov (TC): 11, čistih citatov (CI): 9, čistih citatov na avtorja (CIAu): 4,50]
|